COVER STORY

LOVE EVERY MOMENT, LAUGH EVERY DAY, LIVE BEYOND WORDS

“Takde lah aku ni nak tergugat dengan kemunculan pelakon-pelakon baru tu. Haih. Nonsense! Orang je pandai-pandai bawa mulut. Aku ni…

Read More »

Ratu dan Cantik

“True Beauty is About Who You Are As A Human Being, Your Principles, Your Moral Compass” Idea mengumpul empat Ratu…

Read More »

Selamat Pengantin Baru IMTIAZ & ELISA

“Dalam perhubungan, sakinah bererti ketenangan, mawaddah itu rasa cinta, rahmah maknanya kasih sayang. Jika ketiga-tiga itu ada pada dirimu maka…

Read More »

Datuk RJ Khan Perjalanan Fesyen Saya

“Apa itu kejayaan? Saya selalu ditanya oleh wartawan malah kawan-kawan yang mahu mendengar kisah kejayaan saya. Jawaban saya ringkas. Saya…

Read More »

Tinie I Am Who I Am Thats I’ll Ever Be

Bila bekerja dengan seorang yang profesional, segalanya menjadi mudah, cepat dan teratur.Jadual kerja peragawati Tinie amatlah ketat, lantaran dia tidak…

Read More »

Yan Lim “Social Media Has Made It Possible For Everyone”

‘A dream doesn’t become reality through magic; it takes sweat, determination, and hard work.’ Yan Lim (Founder and CEO iOli…

Read More »

Poorani Rajoo, ‘Beauty Is Power’

‘Beauty is power,’ begitu pandangan Poorani Rajoo, 25, Ratu Intercontinental 2021. “Saya melalui kehidupan yang berubah setelah dimahkotakan sebagai ratu.…

Read More »

Elisa Soraya Debaran Menanti Hari Bahagia

Coretan Gadis Bernama Elisa “I never would have thought that the day we met each other was the best day…

Read More »

Datin Saadiah Abdul Rashad Secantik Primadona Filem Melayu Lama

Dengan pipi penuh, berkulit wajah putih gebu, sekali pandang tak ubah seperti primadona filem Melayu, Saadiah, ibu kepada Fauziah Ahmad…

Read More »

Kyrina Kassim Queen of TikTok Bercakap Tentang Rumahtangga, Bisnes dan Dunia Maya

Sama ada kamu hebat dalam skil bersosial atau miliki anxiety issue, pasti ada rasa tidak selesa kala berjumpa orang baru.…

Read More »
Back to top button