Pesona Kim Kardashian

Kim Kardashian mungkin boleh dianggap sebagai ikon dalam bidang fesyen mahupun kecantikan. Biarpun ramai yang kurang senang, atau cemburu barangkali, tetapi wanita ini bijak mencuri perhatian media. Lihat saja bagaimana Kim menghadiri party Met Gala baru-baru ini, habis semua media sosial ibarat digodam dengan kemunculannya saja.
Bijak mengambil peluang di atas kemasyhuran diri, Kim Kardashian ternyata tidak lena diulit glamor dan populariti yang diraihnya. Selebriti ini telah melancarkan koleksi pakaian dalam dan harian Skims yang kini menjadi bualan peminatnya, lantas menarik minat Pengarah Kreatif Fendi, Kim Jones untuk berkolaborasi.


Kim Jones yang diwawancara bagaimana kalobrasi ini boleh dijayakan memberitahu apabila wanita di studio Fendi yang semuanya hanya melayan telefon pintar masing masing menunggu koleksi baru Skims dilancarkan, dia sebaliknya mengajak Kim untuk bekerjasama.
Skims mungkin baru di arena pasaran pakaian dalam, tetapi berbekalkan kualiti dan harga yang berpatutan, produknya cepat berkembang tambahan pula pengaruh Kim Kardashian sendiri sebagai pemilik jenama ini yang menjadi ikutan anak muda.


Bakal dilancarkan pada 9 November ini, ternyata koleksi edisi terhad Skims x Fendi  ini mendapat review positif dan dinantikan peminatnya walaupun harga yang ditawarkan sedikit

CONTACT US

31 USJ4/6A Subang Jaya 47600, Selangor Darul Ehsan
Telefon: 012-2145622, 012-2320111, 013-6920850
Email: admin@majalahwn.com

FOLLOW US ON